فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

برای آسایش و رفاه حال هموطنان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا بصورت تخصصی در خدمت گرامیان می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

بسیاری از مردم علاقه زیادی به خوردن غذاهای سرخ شده دارند. حتی اگر از مضرات مصرف زیاد روغن هم با خبر باشند اما نمی تواند اشتیاق زیاد خود را برای خوردن غذاهای سرخ شده سرکوب کنند.

اگر شما هم از این دست افراد هستید که علاقه بسیار زیادی به غذاهای سرخ شده دارند پس از درد سرهای سرخ کردن غذا در آشپزخانه اطلاع دارید. از جمله این مشکلات پخش شدن بوی روغن سرخ شده در محیط منزل است. اگر دوست دارید که غذاهای سرخ شده خود را بدون دردسر تهیه کنید شاید وقت آن رسیده یک دستگاه سرخ کن برای خود تهیه کنید.

اما قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید سرخ قطعی کنید باید در نظر بگیرید که استفاده مدوام از این دستگاه دارید یا خیر؟ چه کارهایی می توانید با این دستگاه انجام دهید؟

از جمله مواد غذایی که می توانید در سرخ کن تهیه کنید: سبزیجات، گوشت، مرغ، نان و شیرینی جات است.

با داشتن یک دستگاه سرخ می توانید در مهمانی های خود علاوه بر اینکه غذاهای متنوعی را تهیه می کنید زمان بیشتری را هم در کنار عزیزانتان سپری کنید.

انواع دستگاه های سرخ:

1-سرخ کن الکتریکی

سرخ کن های الکتریکی شاید یکی از متداول ترین نوع سرخ کن ها باشند. سرخ کن الکتریکی یک مدل خانگی، ساده و ایمن محسوب می شود. اما بسیاری از آشپزها حس خوبی نسبت به این دستگاه ندارند و فکر می کنند که کیفیت غذا را حفظ نمی کند. نکته دیگر اینکه این دستگاه های معمولا کوچک هستند و اگر شما تمایل به سرخ کردن بوقلمون داشته باشید با مشکل مواجه می شوید. اما اگر تمایل به سرخ کردن سبزیجات و میگو داشته باشید این دستگاه ها گزینه مناسبی هستند.

فواید:

ایمن

قیمت مناسب

جهت استفاده خانگی

معایب:

عدم حفظ کیفیت غذا

قیمت بالا برای دستگاه های بزرگتر

پخش شدن بوی روغن

 

2-سرخ کن گازی

این سرخ کن ها عمدتا در رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد و نسب به نوع برقی خود کیفیت غذا را بیشتر حفظ می کند. اما استفاده از این سرخ کن ممکن است خطرناک باشد و برای مصارف خانگی توصیه نمی شود.

فواید:

1-حفظ طعم و کیفیت غذا

2-داغ شدن سریع روغن نسبت به مدل الکتریکی

معایب:

1-ممکن است خطرناک باشد

2-باید در فضای باز استفاده شود

 

3-سرخ کن بدون روغن

در این مدل سرخ کن ها روغن به میزان بسیار کمی استفاده می شود و حتی در بعضی از موارد احتیاجی به مصرف روغن نیست. مکانیزم کار این دستگاه ها استفاده از جریان هوای داغ برای سرخ کردن می باشد. به این ترتیب قسمت خارجی مواد غذایی ترد می شود و قسمت داخلی آبدار می ماند و طعم و مزه بسیار عالی به غذا می بخشد.

بنابراین می توان گفت که این دسته از سرخ کن ها علاوه بر ایمنی بالا، مصرف روغن بسیار کمی دارند که به حفظ سلامت افراد کمک فراوانی می کند.

فواید:

1-سالم تر از سایر سرخ کن ها

2-تمیز کردن آسان

3-بدون روغن

 

معایب:

1-مواد سرخ نمیشوند

2-قیمت بالا

 

نکات مهم در مورد خرید سرخ کن:

ظرفیت: میزان استفاده خود را از سرخ کن مد نظر قرار دهید. چه حجم مواد غذایی را میخواهید داخل دستگاه قرار دهید و بر همین میزان دستگاه خود را انتخاب کنید.

ایمنی: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید سرخ کن توجه به فاکتور های ایمنی دستگاه می باشد. بدنه دستگاه باید در برابر حرارت مقاوم بوده و عایق گرما باشد که سوختگی پیش نیاید. دستگاه باید مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار باشد.

قیمت: به بودجه خود در هنگام خرید دقت کنید. لزوما یک دستگاه با قیمت بالا دارای کیفیت مناسب نیست.


  برای مشاهده انواع سرخ کن اینجا را کلیک کنید.


سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala

 لینکداین : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/