فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

برای آسایش و رفاه حال هموطنان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا بصورت تخصصی در خدمت گرامیان می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
ارديبهشت ۹۷

این روزها وجود یک دستگاه غذاساز در آشپزخانه ها تقریبا لازم و حیاتی است. در واقع غذاساز ها کار آشپزی را برای خانم های خانه راحت تر و لذت بخش تر کرده اند. علاوه بر این با استفاده از این دستگاه به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی می شود. در این مقاله سعی داریم یکی از محبوبترین غذاساز ها را از یک برند معروف بررسی کنیم.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

این غذاساز یک دستگاه همه کاره و قدرتمند است که به راحتی می تواند هر موادی را برای شما در کمترین زمان لازم تهیه کند. با استفاده از تیغه های قدرتمند و فلزی، موتور 1300 واتی و دکمه های مخصوص تهیه خمیر و نان که تهیه آن به صورتی دستی هرگز کار آسانی نیست. بدنه دستگاه طراحی شده از استیل ضد زنگ است که ظاهری بسیار شیک و زیبا به آن بخشیده علاوه بر آن تمیز کردن دستگاه را نیز بسیار ساده کرده است.

چرخش دور موتور دستگاه در زمان اتصال پارچ مخلوط کن 2000 بار در دقیقه در زمان اتصال ظرف خرد کن 1700 بار در دقیقه است.

این دستگاه غذاساز شامل یک سری فلزی مخصوص برای همزدن خامه و تخم مرغ جهت تهیه انواع دسر می باشد. غذاساز فیلیپس با حداکثر قابلیت ها برای شما ساخته شده است. دارا بودن یک دیسک فلزی 18 سانتی متری برای برش فوق العاده سریع، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، یک ظرف خرد کن با ظرفیت 3.4 لیتر و یک پارچ مخلوط کن با ظرفیت 2.2 لیتر برای تهیه انواع غذا از جمله قابلیت های این دستگاه است.

علاوه بر این 5 عدد دیسک فلزی با قطر 18 سانتی متر برای انواع برش ها از قبیل رنده کردن ( رنده ریز و درشت)، رشته کردن، خلال کردن و ورقه کردن از دیگر ابزار غذاساز فیلیپس است. دیسک های مخصوص ورقه کردن قابلیت تنظیم در 5 سطح را دارند و ورقه های با ضخامت 1 تا 7 میلی متر ایجاد می کنند.

غذاساز فیلیپس شامل یک آب مرکبات گیری حرفه ای نیز است. دهانه ورودی میوه در آب مرکبات گیری به اندازه ای بزرگ است که احتیاجی به خرد کردن میوه نیست و شما می توانید میوه را به صورت کامل داخل آن قرار دهید. فیلتر تفاله گیر از جنس استیل است و به راحتی تمامی تفاله میوه را در خود نگه می دارد، سرعت آب گیری در این دستگاه تا 200 درصد سریع تر از دستگاه های مشابه آن است. فیلتر تا آخرین قطره آب موجود در میوه را میگیرد و به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است.

برای دستگاه دکمه های متفاوتی در نظر گرفته شده است از جمله، دکمه مخصوص خرد کردن یخ، دکمه تهیه خمیر نان و دکمه تهیه کرم. همچنین دستگاه 12 سرعت متغیر به همراه عملکرد پالس دارد که بستگی به نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. برای تنظیم سرعت باید از ولوم چرخشی روی بدنه استفاده کنید و دکمه های مخصوص نیز زیر این ولوم چرخشی قرار گرفته است.





فناوری به کار رفته در دستگاه برای کسب بهترین نتیجه، فناوری Power Chop است که ترکیبی از طراحی تیغه، زاویه برش و شکل ظرف است. در نتیجه این فناوری بهترین شکل خرد کردن مواد غذایی سفت و نرم ایجاد خواهد شد.


یک فاکتور مهم در خصوص دستگاه های غذاساز کوچک و جمع و جور بودن آن است. این دستگاه با وجود داشتن ابزار های متعدد به لطف یک جعبه مخصوص ابزار تبدیل به یک دستگاه کاملا جمع و جور شده است که فضای بسیار کمی در آشپزخانه شما را اشغال می کند. 


 برای مشاهده و خرید غذاساز فیلیپس HR7778 اینجا را کلیک کنید.

 

 سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۵
citikala Co
۲۴
ارديبهشت ۹۷

غذاهای سرخ کردنی امروزه به یکی از لذیذ ترین دسته غذا ها در دنیا تبدیل شده است. سیب زمینی سرخ کرده، انواع مرغ های سوخاری، ناگت ها و غیره همگی در دسته غذا های سرخ کردنی جای میگیرند. از این رو استفاده از دستگاه های سرخ کن یک امر رایج در خانه ها است.

در پی گسترش استفاده از غذاهای سرخ کردنی برند های مطرح لوازم خانگی شروع به تولید دستگاه های سرخ کن بدون روغن یا به اصطلاح اکتی فرای کردند تا بتوانند مقداری از مضرات این نوع مواد غذایی را کم کنند.

مکانیزم دستگاه سرخ کن بدون روغن استفاده از جریان هوا برای پخت غذا است. برای استفاده از این سرخ کن ها شما فقط به یک قاشق روغن احتیاج دارید. جریان هوای داغ حاوی قطرات روغن در اطراف غذا حرکت می کند و موجب سرخ شدن و ترد شدن مواد غذایی می شود. مواد غذایی سرخ شده در سرخ کن های اکتی فرای به دلیل کاهش مقدار چربی و کالری یک جایگزین مناسب برای غذاهای سرخ شده با روغن فراوان است. به علت کاهش مقدار روغن در فرآیند سرخ کردن عطر و طعم مواد غذایی تا 75 درصد به صورت کامل حفظ می شود.

یکی از برند های لوازم خانگی که اقدام به ساخت سرخ کن اکتی فرای کرده است شرکت تفال می باشد. دستگاه سرخ کن اکتی فرای AH9500 از جمله دستگاه های پر قدرت و مطرح این برند است.

طراحی این دستگاه بسیار شیک  و مدرن است و متمایز با سایر محصولات تفال می باشد. ظرفیت ظرف داخلی سرخ 1.5 لیتر است که با توان مصرفی 1550 وات یک گزینه مناسب برای آشپزخانه شما می باشد. فرآیند سرخ شدن مواد غذایی در این سرخ کن تا 30 درصد از سرخ کن های معمولی سریعتر است شما می توانید یک کیلوگرم سیب زمینی را در مدت زمان 28 دقیقه در این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی با استفاده از کمترین میزان روغن سرخ کنید.

این سرخ کن مجهز به یک صفحه نمایش LCD است که تایمر و زمان پخت را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از دکمه های مثبت و منفی در کنار صفحه نمایش می توانید زمان پخت را تعیین کنید و مابقی کار را به اکتی فرای تفال بسپارید، پس از اتمام سرخ کردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و دیگر نگرانی از بابت سوختن مواد نخواهید داشت.

با استفاده از این سرخ کن می توانید انواع مواد غذایی از جمله مرغ، ماهی، گوشت، سیب زمینی، بادمجان و غیره را با هر روغن مایعی از جمله روغن زیتون، هسته انگور و یا روغن مخصوص سرخ کردنی سرخ کنید. درب شفاف دستگاه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید محتوای درون سرخ کن را مشاهده کنید و روند پخت را پیگیری کنید.

جنس بدنه سرخ کن از پلاستیک است موجب کمتر شدن وزن آن و سهولت در حمل و نقل می شود. با استفاده از اهرم دستگاه می توانید سبد سرخ کن را بالا آورده و مواد غذایی را از آن خارج کنید.

جهت نظافت و شستشو تمامی اجزای دستگاه قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. 

برای مشاهده و خرید سرخ کن اکتی فرای تفال مدل AH9500  کلیک کنید.

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۶
citikala Co
۱۹
ارديبهشت ۹۷

نکات سرآشپز:

نکات نگهداری و طبخ مرغ:

1.   برای تهیه مرغ به روش آبپز، مقدار کمی آب بریزید و مرغ را با حرارت ملایم بپزید. در این صورت مرغ خوش طعم تری خواهید داشت.

2.  برای معطر کردن مرغ، در زمان پختن میتوان از چند برگ سبزی معطر مانند ترخان، نعنا، برگ و یا رزماری استفاده نمایید. همچنین برای عطر و طعم بهتر آب مرغ استفاده از سبزیجاتی مانند: پیاز، سیر، فلفل دلمه ای و کرفس مناسب است. در صورت در دسترس نبودن این سبزیجات از چند عدد هویج و مقداری ادویه کاری اضافه کنید.

3.  برای تهیه مرغ سوخاری، ابتدا مرغ را با یک عدد پیاز و مقداری آب ، با حرارت ملایم نیم پز کنید. سپس تکه های مرغ را در یک آبکش ریخته تا آب اضافی آن گرفته شود. تکه های مرغ را به مواد سوخاری آغشته و سپس سرخ کنید.

4.   جهت تهیه شینسل نیاز به تخت کردن ران و یا سینه مرغ دارید. ابتدا مرغ را از استخوان جدا کرده، گوشت مرغ را در بین دولایه کیسه فریزر گذاشته و توسط یک بیفتک کوب مرغ را تخت نمایید. کیسه فریزر از متلاشی شدن  گوشت مرغ جلوگیری میکند.

5.   برای خوش رنگ شدن مرغ سرخ شده مقدار کمی زعفران را به روغن اضافه کنید.

6.  برای باز شدن یخ مرغ، هرگز مرغ را قبل از پخت در دمای معمولی قرار ندهید، بلکه آن را شب قبل داخل یخچال گذاشته تا به تدریج آب شود. همچنین میتوان از درجه ذوب یخ مایکروفر استفاده کرد.


 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۹
citikala Co
۰۳
ارديبهشت ۹۷

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال 1953 تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال 1966 و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است.Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال 2008 تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال 2011 به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

Arzum دارای مارک های Arzum و Felix است که مجموعا 250 محصول را در 8 دسته قرار می دهد: آماده سازی غذا، پخت و پز، سرخ کن، آبمیوه گیری و مخلوط کن، نظافت و گردگیری، آرایشی بهداشتی، اتوی بخار، محصولات کودک و لوازم جانبی.

Arzum ارزش های خود را به عنوان نوآوری، اشتیاق، صداقت و سرسختی فهرست می کند و از زمان تأسیس آن، آخرین فن آوری ها و بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه  داده است.

بازاریابی، توزیع، تولید و خدمات شبکه Arzum هر روز رشد می کند. با بیش از 250 سرویس مجاز، Arzum به مصرف کنندگان نشان می دهد که این شرکت نه تنها زمانی که آنها محصولات خود را خریداری می کنند، بلکه زمانی که از محصولات خود استفاده می کنند در کنار آنها است.

شرکت Arzum محصولات نوآورانه و قابل اعتماد ارائه می دهد که زندگی مشتریان خود را آسان می کند. امروزه بیش از 10 میلیون خانوار در سراسر جهان از محصولات Arzum استفاده می کنند. هنگامی که شرکت نیازهای مصرف کننده را شناسایی می کند، با شرکت های طراحی صنعتی و همچنین طراحان داخلی و خارجی برای ارائه محصولات برجسته کار می کند. Arzum با طرح های خود برنده جایزه Arzum Cezve، Fritella،Tostino و Fırrın شده است و نه تنها زندگی مصرف کنندگان را ساده تر می کند بلکه خانه های آنها را زیبا تر می کند.


برای مشاهده محصولات آرزوم در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا کلیک کنید.

منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

   برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

    به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

  کانال تلگرام : https://t.me/citikala

  صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

  آپارات : https://www.aparat.com/citikala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۴۳
citikala Co