فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

برای آسایش و رفاه حال هموطنان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا بصورت تخصصی در خدمت گرامیان می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۳
ارديبهشت ۹۷

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال 1953 تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال 1966 و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است.Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال 2008 تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال 2011 به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

Arzum دارای مارک های Arzum و Felix است که مجموعا 250 محصول را در 8 دسته قرار می دهد: آماده سازی غذا، پخت و پز، سرخ کن، آبمیوه گیری و مخلوط کن، نظافت و گردگیری، آرایشی بهداشتی، اتوی بخار، محصولات کودک و لوازم جانبی.

Arzum ارزش های خود را به عنوان نوآوری، اشتیاق، صداقت و سرسختی فهرست می کند و از زمان تأسیس آن، آخرین فن آوری ها و بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه  داده است.

بازاریابی، توزیع، تولید و خدمات شبکه Arzum هر روز رشد می کند. با بیش از 250 سرویس مجاز، Arzum به مصرف کنندگان نشان می دهد که این شرکت نه تنها زمانی که آنها محصولات خود را خریداری می کنند، بلکه زمانی که از محصولات خود استفاده می کنند در کنار آنها است.

شرکت Arzum محصولات نوآورانه و قابل اعتماد ارائه می دهد که زندگی مشتریان خود را آسان می کند. امروزه بیش از 10 میلیون خانوار در سراسر جهان از محصولات Arzum استفاده می کنند. هنگامی که شرکت نیازهای مصرف کننده را شناسایی می کند، با شرکت های طراحی صنعتی و همچنین طراحان داخلی و خارجی برای ارائه محصولات برجسته کار می کند. Arzum با طرح های خود برنده جایزه Arzum Cezve، Fritella،Tostino و Fırrın شده است و نه تنها زندگی مصرف کنندگان را ساده تر می کند بلکه خانه های آنها را زیبا تر می کند.


برای مشاهده محصولات آرزوم در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا کلیک کنید.

منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

   برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

    به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

  کانال تلگرام : https://t.me/citikala

  صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

  آپارات : https://www.aparat.com/citikala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
citikala Co

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی