فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا مرکزی برای تهیه برترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه با گارانتی اصلی و سرویس تحویل رایگان می باشد.

برای آسایش و رفاه حال هموطنان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا بصورت تخصصی در خدمت گرامیان می باشد.

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۰
آذر ۹۶



فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا با پشتوانه سالها تجربه تجاری، علمی و نیروهای متخصص در این زمینه از سال 1388 به صورت یک گروه بازرگانی با هدف تامین خواسته های هموطنان عزیز و تامین رفاه و آسایش آنها بصورت یک تیم مشورتی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به اینکه موسسین و ایده پردازان مجموعه همگی از نیروهای زبده در حیطه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند لذا تمام تلاش خود را برای ارائه برترین محصولات از برندهای معتبر جهانی و بی نظیر بکار گرفته اند که مشتریان گرانقدر ما بدون دغدغه و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. هدف در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا صداقت در گفتار، رفتار و ارائه تمامی کالاها با بهترین کیفیت و ضمانت های معتبر می باشد. کارشناسان و پرسنل سیتی کالا پیش از ارائه هرگونه محصول به هموطنان، ابتدا از اصالت کالا و شرکت تولید کننده و همچنین سرویس پس از فروش مطمئن و گارانتی آن محصول تحقیق و بررسی نموده و سپس آن را در سیستم فروش قرار می دهند. 
هدف ما جستجو، بررسی و خرید آنلاین کالا توسط خریداران می باشد و کارشناسان ما خود را در همه شرایط موظف به ارائه توضیحات فنی و شناسنامه محصول می دانند.
سیتی کالا فقط بعنوان یک فروشگاه اینترنتی و عرضه کننده کالا و با هدف سود صرف، فعالیت نمی نماید و خود را بعنوان یک راهنما و ارائه دهنده مطالب مفید و مشاور شما در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می داند. ما با تهیه مقالات و دانستنی های مفید در این زمینه در جهت ارتقاء سطح علمی و تخصصی جامعه تلاش می نماییم و مردم و خریداران خود را بعنوان سرمایه و پشتوانه مجموعه در نظر می گیریم. در سیتی کالا همیشه حق با مشتری و خریدار است و با راهنمایی های شماست که این مجموعه پویا و رو به رشد خواهد بود. ما در مجموعه ها و شبکه های اجتماعی فعالیت تخصصی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه داشته و امید داریم که جامعه ما در این زمینه از تجربیات مجموعه ما و دیگر مجموعه ها استفاده لازم را ببرد.
به امید روزهای خوب و شاد برای همه هموطنان ایران سربلند.

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala

 لینکداین : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
citikala Co

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی